من مادر هستم در شبکه نمایش خانگی به زودی

غلامرضا موسوی در گفت و گو با خبرگزاری هنر عنوان کرد

غلامرضا موسوی تهیه کننده با سابقه سینمای ایران گفت : ˝ من مادر هستم˝ به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می گردد.

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر ایران دربارهٔ توزیع فیلم ” من مادر هستم” در شبکه نمایش خانگی گفت: قرار است به زودی این فیلم در شبکه ویدیویی توزیع شود. برائ توزیع در شبکه نمایش خانگی اصلاحاتی به فیلم وارد شده است. در حال مذاکره هستیم که این اصلاحیه ها را به حد اقل برسانیم و فیلم را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنیم.

غلامرضا موسوی دربارهٔ فعالیت هایش یاد آور شد : در حال حاضر شرایط به گونه ای است که نمی توان فیلم ساخت و باید منتظر آینده بود که ببینیم چه اتفاقی برائ این سینما رقم خواهد خورد و وضعیت به چه گونه ای خواهد بود.

مدیریت ” ویدئورسانه فیلمسازان جوان” یکی از شرکت های پخش آثار سینمای ایران برعهده سید غلامرضا موسوی است. تا به امروز فیلم های مطرحی چون” طهران ،تهران” به کارگردانی داریوش مهرجویی و مهدی کرم پور، “جرم” به کارگردانی مسعود کیمیایی و “چیزهایی هست که نمیدانی” به کارگردانی فردین صاحب زمانی و به تازگی “آزمایشگاه” حمید امجد توسط این موسسه در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

غلامرضا موسوی تا کنون تهیه کنندگی فیلم های “بغض” ، “من مادر هستم” ، “پارک وی” ، “جنگ نفت کشها” را درکارنامه هنری اش داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد