جک ، اس ام اس و استاتوس های خنده دار و جدید 2

قوی باااااش مرد...قوییییی بااااااااششششش
.
من رو به کلیه ام وقتی 6 ساعته پای نت نشستم دارم وارد ساعت هفتم میشم
من...:)))

کلیه ام :(((

********************************************************************

"آخرین نامه ی ارنستو چه گوارا "

لایق تو کسی نیست جز آنکسی که:
تو را انتخاب میکند نه امتحان...
تو را نگاه کند نه اینکه ببیند...
تو را بسازد نه اینکه بسوزاند...
تو را بیاراید نه اینکه بیازارد...
تو را بخنداند نه اینکه برنجاند...
تو را دوست بدارد و بدارد و بدارد.

ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩ ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮﻧﮕﺮﺩ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎﯼ کسی که ﺑﻪ ﺯﺧﻢ ﺯﺩﻧﺖ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺷﺎﻫﺮﮒ ﺣﯿﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﯾﺎﻓﺘﯽ !

*****************************************************

آرام دوستت خواهم داشت.... 
طوری که حتی خودت هم از این عشق بویی نبری!
همین که کنارم باشی کافیست
من عاشقی خواهم کرد....
اصلا.....
مرا چه به عااشقی؟
من تنها برایت خواهم مرد...!
تو فقط بخواه… ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

***************************************************

عاقا ما آموزشگاهی که میریم واسه کنکور واینا بعد روزهای چهارشنبه که ما کلاس فیزیک داریم یه سری پسرگودزیلای ابتدایی تو آموزشگاهمون کلاس دارن یعنی وقتی میان آموزشگاهمون انگار قوم مغول حمله کردن انقدر شلوغ میکنن تو آموزشگاه:)
حالامن یه سری یه چندتاشونو دیدم گفتم پری الان وقتشه یه حالی ازشون بگیری.حالا مکالمه رو داشته باشین:

من:هی پسر بیا اینجا شمایین که چهارشنبه ها اینقدر شلوغ میکنین؟؟؟؟
پسرشماره 1:بععععععععله مشکلیه؟
من:O-o
پسر شماره 2:داداش بیا بریم با این دخترادهن دهن نشو!!!!!!
من:عزیزم اون دهن به دهنه!نه دهن دهن!!!
پسره شماره 2:اولا من عزیزشما نیستم صاحاب دارم خانومم بفهمه خفت میکنه !
ثانیا ما مثه شما تواین کارا نیستیم!(منظورش دهن دهن بود!؟)
من:O-o
هیچی دیگه یه چیزیم بارمون کرد:(

پسره شماره 2: :))))))
صاحاب پسره:))))
تاثیرات منفیه ماهواره:/
من کنکورموخراب کردم تقصرایناس:(

*****************************************************

کره خر چیست!!؟؟؟
.
.
.
.
کسی ک از سوپری کره میخرد:-)
بگی شنیدم دندوناتو،خرد میکنمo_O

******************************************************

دیروز دوساعت برقمون قطع شد
گوشیمم شارژ نداشت
.
.
تو این دوساعت چیزای زیادی فهمیدم
فهمیدم یه هفتس داریم خونه رو نقاشی میکنیم
داداش بزرگم ۲ ساله ازدواج کرده
بابام چهار ماهه بازنشسته شده
خواهر کوچیکم کنکور قبول شده
و جالتر اینکه یه برادرزاده ۵ ماهه دارم که اسمشو رامین گذاشتن !!

**************************************************