هلن وارد نمایش خانگی شد

نتیجه تصویری برای فیلم هلن

درباره فیلم

داستان دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد.

بازیگران:

رویا نونهالی، پژمان بازغی، روشنک گرامی، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، اشکان مهری، سارا کاشفی و امین حیایی


خانه‌ای در خیابان ۴۱ سینمای خانگی

نتیجه تصویری برای خانه‌ای در خیابان ۴۱

سعید خندق‌آبادی، مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره، درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «خانه‌ای در خیابان 41» در سطح کشور گفت: «فیلم «خانه‌ای در خیابان 41» یک فیلم شریف و بسیار موفق است، توزیع این فیلم از امروز آغاز شده است که هم وطنان عزیز می‌توانند نسخه با کیفیت و قانونی «خانه‌ای در خیابان 41» را در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و همچنین از وب سایت هنرهای تصویری سوره تهیه کنند.»

او گفت: «نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان41 » به همراه فیلم کوتاه بسیار جذاب پشت صحنه از روند ساخت فیلم و همینطور عکس‌های صحنه و پشت صحنه است.»

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دعواى دو برادر، بحرانى را در خانواده ایجاد می‌کند. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگى می‌کنند سعى می‌کنند هرکدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگیشان را به دوش کشند.

مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، علیرضا کمالی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی، علیرضا نیکدل، بهناز نادری، بهزاد داوری، جمشید صفری، مجید رحمتی، بابک جعفریه، سارا نجفی، علی‌ سخن‌گو در این فیلم بازی می‌کنند.

«ماجرای نیمروز» در شبکه نمایش خانگی

نتیجه تصویری

سعید خندق‌آبادی، مدیر عامل موسسه هنرهای تصویری سوره، درباره توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» در سطح کشور گفت: «این ساخته محمدحسین مهدویان، روایتی خیره‌کننده از تاریخ است که توانسته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد 9 سیمرغ و برنده پنج سیمرغ شود.» 

او گفت: «نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به همراه فیلم کوتاه بسیار جذاب پشت صحنه از روند ساخت فیلم و همینطور کمپین در کنار همیم با جوایز میلیونی و عکس‌های صحنه و پشت صحنه است.»

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟»

مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی، جواد عزتی و مهدی پاکدل در این فیلم بازی می‌کنند.


نفس سینمای خانگی آمد

نتیجه تصویری برای نفس» به شبکه نمایش خانگی


فیلم سینمایی «نفس» از روی وب سایت لوتوس پلی نیز به صورت قانونی و آنلاین پخش خواهد شد. مخاطبان می‌توانند لوح فشرده آن را از فروشگاه معتبر تهیه کنند و یا با اشتراک در سایت آن را به صورت قانونی تماشا و یا دانلود کنند.

توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی را موسسه تصویرگستر پاسارگاد برعهده دارد.

«نفس» روایت زندگی چهارکودک به نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است که به همراه پدرشان غفور و مادربزرگ خود در دهه ۵۰ خورشیدی نفس می‌کشند! دنیای این کودکان، دنیایی پر از رویاهای زیبای کودکانه است و قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد. 

مهران احمدی، پانته‌آ پناهی ها،گلاره عباسی، سیامک صفری، شبنم مقدمی، ساقی زینتی، محمدرضا شیرخانلو، سیده ساره نورموسوی، علی خانبابایی و جمشید هاشم پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.