ازدواج مجدد / طنز

عکسهایی از ازدواج موقت به صورت طنز ( عکسهای خنده دار و جالب )

===

==

==

==

==

==

===

اس ام اس دوستت دارم / sms

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم. .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگر می دونستی چقدر دوستت دارم همه آن چیزها که در بندت کشیده رها می کردی ، غرورت را ، قلبت را ، حرفت را ، ای کاش می دانستی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



هر وقت میخوای ببینی چقدر دوستت دارم ، انگشتت رو بذار رو نبضت ، می فهمی که دوست داشتنم تمومی نداره .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در صفحه ی شطرنج زندگیم تمام مهره هایم مات مهربانیت شد و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم تا بگویم شاه دلم دوستت دارم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوستم بدار ، نه برای سرگرمیت ، دوستم بدار ، نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم ، دوستم بدار ، ولی هرگز نگو دوستت دارم، دوستم بدار ، همانگونه که دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


میدونستی بیست و یکی دوستت دارم! بیستا واسه بیست بودنت ، یکی برا تک بودنت

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارم عزیزم خیلی زیاد ، خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم اون زود تو را از یاد می بره و به کس دیگری عشق می ورزد ، ولی من به تو اطمینان دارم ، پس دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



اگه من خسته و تنهام باز میگم دوستت دارم

اگه من اسیر غمهام باز میگم دوستت دارم

اگه آشنای دردم ندارم یه همزبونی

گل باغ آرزوهام باز میگم دوستت دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چون تورا دوست دارم

{هر کجا هستم،باشم}

عشق تو همراه من است

قلب من جای تو شد

قلب تو مال من است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو را چون موج دریا دوست دارم

چو گل همقدر دنیا دوست دارم

تک اندر وادی مهر و محبت

جدا از کل غمها دوست دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ولو دروغ ، چه زیباست دوستت دارم

چه قدر مثل مسیحاست دوستت دارم

شروع وسوسه ی سوختن شد و بی شک

کلام آخر دنیاست دوستت دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


و هر چقدر هم که بشوئی پاک نمی شود..

رنگ حسرت لبهات

در اندوه گفتن دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برای من که

دوستت دارم

و جای تو خالیست

زیر همین باران

کنار این همه دلتنگی !

کمی بوسه بفرست

.
.
.

و کمی« دوستت دارم » ..!


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم ، از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 !( نوشتم دوستت دارم، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .

انواع مرد/طنز

مرد دوست داشتنی، کودک ، دلقک: این دسته شما را... می خندانند و گوله نمکند.نمی خواهند به شما تسلط داشته باشند و خودشان را بالاتر از شما
 نمی بینند،هیچ حمایتی هم نمی کنند حتی ممکن است مجبور شوید خرجشان را هم بدهید. اما این کار را با اشتیاق خواهید کرد، چون این مردها دوست داشتنی هستند. نگهداری از این مردها مثل داشتن یک توله سگ پشمالو است که در برابر دزد از شما دفاع نمی کند اما اگر توپ را پرت کنید با شما بازی می کند. این مرد برای زنهای ضعیف و آویزان اصلا مورد مناسبی نیست.
 مرد زندگی ، آقا ، پدر ، معلم ، حامی: این گونه ی رو به انقراض از مردها!! مثل آینه دق می مانند. همیشه برای اصلاح کردن اشتباهات شما آماده اند. دانای کل هستند، شما را هم زیاد داخل آدم به حساب نمی آورند.به شدت حوصله سر بر ولی قابل اطمینان هستند، داشتن آنها مثل داشتن سگ های اسکیمویی است که در سرما و برف بار را می کشند . اگر خیلی میخواهید ازدواج کنید و همه ی بار تان را روی دوش کسی بیاندازید این مردها مورد مناسبی هستندمرد عاشق، زخم خورده، پریشان : خسته و ضعیفند و دل شکسته اند. رنگشان پریده و چشمها از حدقه بیرون آمده و انگار که هر لحظه ریق رحمت را دارند سر می کشند. به شدت احساساتی . می توانند ساعتها توی چشم شما نگاه کنند و دوستت دارم بگویند و آنقدر که استفراغتان بگیرد و بخواهید یک تیپا نصیبشان کنید!!.این مردها اصولا به هیچ دردی نمی خورند اما می توانند برایتان یک دفترچه شعر بگویند. داشتن اینها مثل داشتن یک سگ بیمار و رو به موت حس انسان دوستی شما را ارضا می کند.


مرد فرهیخته، لاغر، عینکی : بسیار ظریف و دانشمند است. می توان با او در مورد دکارت و رنه مگریت ساعت ها صحبت کرد. به جز گیجی فلسفی ( و گاه انزال زود رس) مشکل خاصی ندارد. البته گیجی فلسفی اش همان قدر که شما را مجذوب می کند در نهایت هم ممکن است شما را از زندگی او حذف کند. چون این مرد نمی داند دنبال چه چیزی می گردد و بین اسپینوزا و میشل فوکو و عمه بلقیس نوسان می کند. او خوب حرف می زند. داشتن این مرد مثل داشتن سگی است که آواز می خواند. ولی در آخر فرار میکند


مرد وحشی ، نر ،  راننده کامیون: این مردها فقط یک موجود نر هستند. کلا نه اهل شعر و شاعری هستند و نه علم و دانش سرشان می شود اما عضلات خوبی دارند. مغزشان تعطیل است ولی تستسترون خونشان فرمان را در دست دارد. توی رختخواب محشر کبری هستند . اگر کسی به شما نگاه چپ کند چانه اش را پایین می آورند . البته هر زمان تشخیص بدهند این کار را با خود شما هم میکنند!!!! داشتن آنها مثل داشتن یک سگ ژرمن شپرد خوب و درنده می ماند...

مرد اسطوره ای ، مرد رویاها، مرد کامل :تمامی مشخصه های مردهای بالا را بطور همزمان دارد. گاهی دلقک است وگاهی فرهیخته ، پایش بیفتد شعر هم می گوید. شب توی گوشتان زمزمه می کند و روز نمی گذارد آب توی دلتان تکان بخورد. بر خلاف سایر مردها او هیچ کم وکسری در هیچ زمینه ای ندارد.این مرد مردی است که وقتی می بینید بلافاصله می فهمید که مرد آرزوهای شما ست.

 تنها مشکل این است که او همه ی این نقشه ها را چیده که شما را خر کند و در نهایت هم می گذارد می رود ، یا زن و بچه دارد و یا اساسا وجود خارجی ندارد و شما خواب دیده اید