ضرغامی فرهاد باذلی حسینی کورش مودت و شریعتی از بهبهان رد صلاحیت شدند

به گزارش سایت "از بهبهان" : امروز اسامی  رد صلاحیت شده های بهبهان توسط هیات نظارت شورای نگهبان منتشر شد و اکثر نامزدهای در انتخابات بهبهان رد صلاحیت شدند یا صلاحیتشان تایید نشد
تائید صلاحیت شدگان:
1- علی مژدهی پور
2- عزیزالله سالاری
3- دکتر سعید میری
4-حسن غلامی پور
5-فریدون جلو زاده
6-سید هاشم سیدی
7-حبیب الله کشت زر
8-علی تقی زاده
9-عزت اله اشتری لرکی

azbehbahan.ir
اسامی نامزدهای بهبهان که صلاحیتشان تایید نشده است .
عدم تایید صلاحیت :
1- فرهاد باذلی محبوب
2-محمد نجاتی
3-ارسلان محمدی
4-علی ولی منش
5-حامد حیدرپور کیاسرا
6-محمد کاظم مشتری

⛔ رد صلاحیت شدگان انتخابات بهبهان :

1-شاهرخ بهادرقنواتی
2-مراد راهداری
3-کورش مودت
4-غلامرضا دهملایی
5-محمد باقر شریعتی
6-بهمن شجاعی
7-بهروز مشهدی
8-حمید حسینی
9-محمود رضا ضرغامی
10-کیومرث باج
11-عزیزاله بابلی بهمئی
12-صدراله آقامیری
13-غلامرضا گوهری

بخش نظارت شورای نگهبان استان خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد کاندیدای محترم رد صلاحیت شده و بخصوص آنهایی که صلاحیتشان تایید نشده است می توانند از امروز به آدرس اهواز خیابان ۱۴ پادادشهر باشگاه فرهنگیان مراجعه و فرم اعتراض را پر کنند .


مشهورترین رد صلاحیت شده های بهبهان : فرهاد باذلی فرماندار بهبهان در زمان احمدی نژاد ، حمید حسینی ، کورش مودت رئیس شورای شهر بهبهان ، دکتر علی ولی منش رئیس دانشگاه امیرالمومنین اهواز ، محمدرضا ضرغامی استاد دانشگاه ، و محمد باقر شریعتی


اسامی سایر تایید صلاحیت شده های خوزستان ( اهواز ، ماهشهر ، آبادان ، دزفول ، اندیمشک ،) به زودی از همین سایت منتشر می شود

یک شایعه
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان گفت: شایعات مبنی بر استعفای استاندار خوزستان در اعتراض به رد صلاحیت‌ ها کذب محض است.

اولین واکنش رسمی از استاندار خوزستان
مقتدایی استاندار خوزستان با بیان اینکه هیچکس حق مهندسی انتخابات را ندارد، گفت: رد صلاحیت بی جهت و غیرمنطقی داوطلبان انتخابات، فرقی با تقلب در صندوق‌ های رای‌ گیری ندارد.

دانلود سریال حالت خاص از شبکه نسیم

عوامل: کاری که افشین اربابی آن را کارگردانی کرده و هنرمندانی چون: بیژن بنفشه خواه و الیکا عبدالرزاقی و یوسف تیموری در آن ایفای نقش کرده اند.

سریال هایی برای گرم شدن در زمستان

تم: فضای داستان در یک آسایشگاه می گذرد روابط خیلی عمیق نمی شود و کار در یک لوکیشن ثابت و محدود می گذرد به طور کلی بی شباهت به آثار مهدی مظلومی نیست، البته شیرینی آن آثار را ندارد، اما در همان فضا می گذرد، شبیه به شهر قشنگ و کمربندها را محکم ببندیم که روایتگر یک فضای کاری در لوکیشنی محدود است.

داستان: روایت یک آسایشگاه بی رونق است که با ورود یک روانپزشک و همکاری کارکنان دچار تحول می شود...

فیلم گس در شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی «گس» از تاریخ پنج دی ماه در شهرستان ها و شش دی در تهران وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.


«گس» بعد از چهار سال که اجازه اکران نداشت، درنهایت در گروه هنر و تجربه به نمایش در آمد و حال قرار است نسخه نمایش خانگی آن نیز وارد بازار شود.

صابر ابر، شبنم مقدمی، پانته آ پناهی ها، سیامک صفری، محمدرضا غفاری، رویا جاویدنیا، بهاران بنی احمدی، مهسا علافر، نوال شریفی، احسان امانی، ماهانا نورمحمدی، سیما مبارکشاهی، صدف احمدی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

«گس» پیش از این در جشنواره های گوتنبرگ سوئد، پونا هند، کمبریج لندن، دبات روسیه و ... حضور داشته و توانسته جایزه شوالیه گروه بازیگران را از هشتمین جشنواره رم کسب کند.

«گس» روایت زنجیروار زندگی آدم هایی است که زندگی شان بهم گره خورده است.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان، نویسنده، تهیه کننده، تدوین: کیارش اسدزاده، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، صدابردار: وحید مقدسی، صداگذاری و ترکیب: علیرضا علویان، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، طراح چهره پردازی: نجمه لشگری، موسیقی: آنکیدو دارش، منشی صحنه: نایله شریفی، مدیر تولید: امید نوری، عکاس: سمانه لشگری، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ.

ارسال فیلم برای صدا و سیما واحد مرکزی خبر

صدا و سیمای مرکز فارس


روابط عمومی

تلفن گویا: 162      تلفن:36270004
پیامک:300007111
 
واحد سیما
تلفن: 36275122

پیامک برنامه های خوشاشیراز و پزشک شما : 30007112
پیامک برنامه شب پارسی : 300007118
پیامک برنامه کاشانه مهر : 300007119

واحد صدا

تلفن: 36283121
ارتباطات رادیو : 36289500  و  36289400
پیامک:300007110

 

واحد خبر
تلفن :32111416   و 32111316  
نمابر : 36272020
پیامک : 30007113

باشگاه خبرنگاران جوان


گروه شهروند خبرنگار

freereporter@yjc.ir


شبکه خبر

PR@irinn.ir

بهترین سریال های شبکه آی فیلم 1394

مجموعه تلویزیونی «از یاد رفته» به کارگردانی فریدون حسن‌ پور از جمله این مجموعه های جدید است. این سریال از ۲۳ ساعت ۱۸:۳۰ به روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

در این مجموعه محمد فروتن سپیده خداوردیان، رضا ناجی و ... ایفای نقش کرده اند. این سریال سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد و مخاطبان بسیاری داشت.

بنا بر این گزارش، مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» به کارگردانی «سروش صحت» نیز از ۲۷ ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن آی فیلم می رود.

آی فیلم پیش از نوروز اعلام کرد که این سریال را پخش خواهد کرد و تاریخ دقیق هم اعلام کرد اما به دلیل بالا بودن تعداد قسمت‌ها و به این دلیل که شبکه نمی‌خواست وقفه‌ای در پخش این سریال پیش بیاید، پخش آن را به بعد از نوروز و پس از ایام فاطمیه موکول کرد. ویژه ایام فاطمیه نیز سریال ۵ قسمتی «زمانی برای پشیمانی» پخش می‌شود.  

سریال «مشق عشق» نیز از ۲۳ ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن می‌رود. این سریال به کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته شده و کورش تهامی و حسن جوهرچی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین شبکه آی فیلم در ساعات پربیننده خود مجموعه‌هایی با محتوای ایرانشناسی به روی آنتن می‌برد. در این راستا نیز «تفنگ سرپر» به کارگردانی امرالله احمدجو را روانه آنتن می‌کند که به نوعی دنباله سریال روزی روزگاری محسوب می‌شود و بخش‌هایی از زندگی ایرانیان در گذشته در آن تصویر شده است.

مجموعه «شمس‌العماره» نیز از دیگر محصولاتی است که آی فیلم هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌کند. این مجموعه به کارگردانی سامان مقدم ساخته شده و مرجانه گلچین، فرهاد آئیش، هانیه توسلی، مسعود رایگان و رویا تیموریان در آن حضور داشته‌اند.

«باغچه مینو» به کارگردانی زنده یاد «رضا صفدری» نیز از جمله آثاری است که از اوایل اردیبهشت روی آنتن «آی فیلم» رفته.


آوای باران,سریال آوای باران,بازیگران سریال آوای باران,تصاویر سریال آوای باران,عکسهای سریال آوای باران,داستان سریال آوای باران


سریال آوای باران داستان زندگی دختری به نام باران است که به دلیل قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف، درگیر ماجراهایی می‌شود و سیر حوادث، او را در مسیر جدیدی از زندگی قرار می‌دهد.

نقش اصلی این سریال را آزاده زارعی بازی می‌کند. زارعی پیش از این در فیلم «آمین خواهیم گفت» به‌کارگردانی سامان سالور بازی کرده است.

نقش‌های اصلی این سریال را ثریا قاسمی (مادربزرگ)، حمیدرضا پگاه (طاها پدر باران)، سام درخشانی (نادر و خواهرزاده طاها)، الهام چرخنده (همسر نادر)، مهران احمدی (شکیب)، سپیده خداوردی (مرضیه خواهر مرتضی)، امیر دژاکام (مرتضی)، سیاوش خیرابی (فرید) و مهران رنجبر (کیانوش) بازی می‌کنند.

داستان سریال تلویزیونی آوای باران در دو مقطع اتفاق می‌افتد. بخش اول داستان در سال ۷۰ روایت می‌شود و بخش دوم در زمان حال می‌گذرد. برای تصویربرداری این سریال بخش‌های قدیمی تهران مربوط به دو دهه پیش بازسازی شده است. علاوه بر آن گریم برخی بازیگران نیز طراحی خاصی دارد. سازندگان سریال برای درک بهتر موضوع باندهای تکدیگری تحقیقات مستند انجام داده‌اند.

این مجموعه نگاهی آسیب‌شناسانه به این معضل اجتماعی دارد، معضلی که به شکلی وسیع در جامعه شاهد آن هستیم و به شکلی حل نشده باقی مانده است.

فیلمنامه این سریال را علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی می‌نویسند.