اس ام اس های عاشقانه

من هنوز عاشقم آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم و دست آخر همه را فراموش کنم


درسکوت دادگاه سرنوشت
عشق برما حکم سنگینی نوشت
گفته شد دل داده ها از هم جدا
وای بر این حکم و این قانون زشت

وقتی نیمه شب در حال دیدن رویای شیرین تو
از خواب میپرم و میدانم
در آغوش دیگری خفته ای
معنای کابوس را
با تمام ذرات بدنم
حس میکنم
باور کن ......!

اینه ها چه مهربونن، وقتی دستای تو این جاس!
بهترین منظره یی تو! لحظه، لحظه ی تماشاس!
چتر ِ خنده هات ُ وکن، زیر ِ رگبار ِ نگاهم!
پا بذار تو قاب ِ‌اینه، که یه عمره چش به راهم!


اگر شکستن قلب و غرور، صدا داشت

عاشقان، سکوت شب را ویران میکردند.


گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم

که دگر باز از این گونه خطاها نکنم

بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من

توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم



مدتی است جنس دلم عوض شده است ...
سنگی یه رنگ سیاه با رگه های سفید ...
میشود سنگ فرش دلت باشم ...



ما و مجنون درس عشق از یک ادیب اموختیم
او به ظاهر گشت عاشق ما به معنا سوختیم



روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد
احساس نمودم که دلم در خطر افتاد
تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت
زیبایی گل های بهار از نظر افتاد . . .





شکایت نمی کنم، اما
ایا واقعاً نشد که در گذر ِ همین همیشه ی بی شکیب،
دمی دلواپس ِ تنهایی ِ دستهای من شوی؟
نه به اندازه تکرار ِ دیدار و همصدایی ِ نفسهامان!
به اندازه زنگی...
واقعاً نشد؟




انگشتت را
هر جای نقشه خواستی بگذار
فرقی نمی کند
تنهایی من
عمیق
ترین جای دنیاست
و انگشتان تو هیچ وقت
به عمق فاجعه
پی نخواهد برد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد