فیلم گذشته اصغر فرهادی به زودی در شبکه نمایش خانگی

غلامرضا موسوی؛ تهیه کننده سینما از توزیع تازه‌ترین فیلم اصغر فرهادی در شبکه نمایش‌خانگی خبر داد.

غلامرضا موسوی در گفت و‌گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ دربارهٔ زمان توزیع فیلم “گذشته” در شبکه نمایش خانگی گفت: در حال حاضر مشغول آماده کردن مقدمات توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی هستیم و فیلم در حال آماده شدن برای توزیع گسترده در شبکه نمایش خانگی است.

موسوی دربارهٔ نحوه توزیع این فیلم گفت: فیلم اصغر فرهادی همزمان با پخش جهانی(فرانسه) با سه زیر نویس فارسی و انگلیسی و فرانسوی و دوبله این فیلم که به تازگی نسخه ای از آن به اکران سینماها درآمد در شبکه ویدئویی توزیع خواهد شد.

موسوی ادامه داد: امتیاز پخش آخرین ساخته اصغر فرهادی برعهده موسسه “رسانه فیلمسازان جوان” است.

موسسه “رسانه فیلمسازان جوان” به تازگی فیلم “من مادر هستم” را در شبکه نمایش خانگی توزیع کرده است و فیلم های گدشته به کارگردانی اصغر فرهادی و بی‌تابی بیتا به کارگردانی مهرداد فرید را در نوبت پخش دارد.

گذشته فیلم درام فرانسوی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی اصغر فرهادی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ اکران شد. برنیس بژو ، طاهر رحیم و علی مصفا از بازیگران این فیلم می باشند. این فیلم به زبان فرانسوی است و در پاریس تصویربرداری شده‌است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احمد (علی مصفا) ۴ سال پس از جدایی از همسر فرانسوی‌اش به در خواست او راهی پاریس می‌شود تا مراحل اداری طلاقشان را طی کرده و ثبت کنند. او در مدت اقامت کوتاهش متوجه آشفتگی “لوسی” دختر همسر سابقش می‌شود. تلاش او برای کمک به “لوسی” پرده از رازی در قبل بر می‌دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد