جک سال 94

ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﺩﻭ ﺟﻦ ﺩﺭ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جن اولی:ﻓﯿﻠﻢ ﺩﺧﺘﺮﺑﺪﻭﻧﻪ ﺁﺭﺍﯾﺶ ۲ ﺭﻭ ﺩﯾﺪﯼ؟؟!!

جن دومی؛ﺁﺭﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺣﺸﺘﻨﺎکه،ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺗﺎ ﺩﻭﻫﻔﺘﻪ ﻓﮑﺮﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻣﻪ !!

جن اولی-ﺑﻪ ﻧﻈﺮﻣﻦ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﺧﺮﺍﻓﺎﺗﻪ ...

جن دومی:ﺍﺻﻸ ﺑﯿﺎ ﺑﺨﻮﺍﺑﯿﻢ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﻧﺰﻧﯿﻢ

 

جذابیتم دس خودم نیس که 

.

.

.

.

.

.

بچه ها دس شما نیس ؟؟:|

.

.

.

توروخدا لازمش دارم!!:

 

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ یارو ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﺩﻭﺭ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﯾﻮﺵ ﺧﯿﺲ ﺑﺎﺷﻪ
ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻓﺘﻪ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺎﯼ ﺗﻮ ﺁﺏ ﮔﻔﺘﻪ
ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﻪ ﺩﯾﺴﮏ ﮐﻤﺮ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺮﻭ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﻓﻘﻂ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﮐﻦ
:|
.
.
.
.
.
.
..
.
ﻣﯿﮕﻦ ﻏﺮﯾﻖ ﻧﺠﺎﺗﻪ ﺷﯿﺮﺟﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻒ ﺍﺳﺘﺨﺮ
ﺑﺎﻻﻡ ﻧﻤﻴﺎﺩ
ﻣﯿﮕﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﮕﻮ ﻫﺴﺘﻢ...!!

جملکس جدید خنده ای
ازدواج به سبک فیسبوک:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عاقد : آیا وکیلم شما را به مهریه 1360 عدد پست و لایک مادم العمر و ادمینی 14 پیج به عقد ایشان در آورم !؟
دختر: با اجازه تمامی فرندهام بـــــــــــــله !
عاقد: آیا شما حاضرید که وضعیت فیسبوک خود از Single به Married تغییر دهید !؟
پسر : بله .......!
عاقد : من شما را در حال حاضر زن و شوهر اعلام میکنم !
شما هم اکنون میتونید عکسای عروسیتون رو آپلود کنید و فراموش نکنید منو هم تگ کنید
مبارکه ......لایک لایک 
 
 
 
 
 
 
پسر همسایمون تا دیروز شلوار گل گلی میپوشید...

همه بهش میگفتن اصغر باغچه ...

.

.

الان تو لاین دیدمش زده مدلینگ، no pv :-
 
 
 
پیج مشکلات خانوادگی

سلام ب پسرای دم بخت ی خواهر دارم 26سالشه قد125 وزن 115کیلو جونم براتون بگه از کدبانوییش قرمه سبزی میزاره چربو چیلی خودشم تا ی هفته بو قرمه سبزی میده از نجابتشم بگم افتاب ندیدست سیبیل داره در حد المپیک میخوایم شوهرش بدیم میخواستم بدونم کدومتون قصد ازدواج دارین؟؟؟

1-سلام داداش جون تو همین الان ازدواج کردم وگرنه بهتر از ابجیت کیه؟؟؟؟

2-مامانت بهت نگفته خواهر تو خواهر منه ما باهم همشیره ایم

3-من لیاقتشو ندارم داداش قوربونت برم ایشالا ی شازده بیاد غلامیتون

4-منم مثل شماره 1شانس ندارم

5-من در حد خواهرت نیستم ماشالا با اون قدو هیکل زیبا اصلا ای خاک بر سر من

6-کوچیکتم ب مولا ولی دکترا جوابم کردن دیگه رفتنیم

7-شماره 6 خوب درک میکنم عین همیم... 
 
 
دیروز یه صحنه دلخراش دیدم اشکم دراومد 

گشت ارشاد یه دختره رو بدون روسری و مانتو گرفته بودن 
و به طرز وحشتناکی سوار ون کردن 
طفلکی دختره هی میخواست یه چیزی بگه نمیذاشتن 
 
آخر سر که ون راه افتاد 
با رژ لبش یه جمله رو شیشه ون نوشت:

بابا من پسرم
 
 
 
سوالای مدرسه مون یادته؟؟

لامصب جواب نصف سوال های جغرافی این بود:

.

.

.

.

.

.

آب کافی،خاک حاصل خیز و آب و هوای مناسب :|



دینی رو که نگو!!!!

.

.

.

دینی کلا جوابش میشه ایمان تقوا عمل صالح :
 
بابام اس داد : سلام ! آیا میتوانی نان بخری ؟

منم پیام دادم : آری پدر ! به سرعت مرکبی یافته و خود را به نانوا خواهم رساند و از شاتر طلب نان خواهم کرد !
پدر از شاتر چند عدد نان طلب کنم ؟

زنگ زد بهم گفت : کره خر منو مسخره میکنی ؟ اگه جرأت داری امشب بیا خونه ! و قطع کرد !

اکنون پاسی از روز گذشته است ! آیا به نظر شما امشب به خانه رجعت کنم ؟؟؟
 
ﻣﻦ ﯾﺎ ﺳﻮﺗﯽ ﻧﻤﯿﺪﻡ ﯾﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﻮﺗﯽ ﻣﯿﺪﻡ
ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...
ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﻪ ﻣﻬﻤﻮﻧﺎ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺗﻌﺎﺭﻑ ﮐﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ :
.
.
.
.
.
ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﺩﻫﻨﺘﻮﻧﻮ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﯿﺪ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد